Boşanma sebebi

Küresel ısınmanın hortladığı şu sıralar, yine kıyamet geldi muhabbetleri yapılırken. Hala ilk çağ zihniyetinde olan insanlar mevcut. Gayrı Ciddi arkadaşım Nucro'nun gönderdiği bu konuyu zevkle karalarım. Tema işini halletmiş bulunmakta ve coşku içerisinde karikatür depolamaktayım, 1 haftalık bu suskunluk bana çok uzun geldi. Henüz çizilecek çok şey var değil mi?
Suudi Arabistan’da evli oldukları 30 yıl boyunca karısının yüzünü hiç görmemiş bir adam, merakına yenilip karısı uykudayken peçesini kaldırıp yüzüne baktı. O esnada uykudan kalkan karısı ise, geleneklere karşı geldiği için kocasından boşanmaya karar verdi. #

8 yorum:

  1. Header harika olmuş :)Temayı kurtaran da o sanırım.Ne olacak blogger da bu tema işlerimiz bilemiyorum.Hala karar verebilmiş değilim...

    Bu arada niye geleneklere karşı gelmek için 30 yıl beklenmiş anlamış değilim.Hey Allahım ne meraksız insanlar var :)

    YanıtlaSil
  2. bilmediğim bir yer olsa inan çok kıazrdım bu haberi yayınladığı için. fakat seni az çok tanıyorum kötü bir amacın olduğunu düşünmüyorum. şunu söylemeliyim, haberi inceledim, böyle bir şeyin olabileceğini düşünemiyorum. Daha fazla konuşmak istemiyorum ama gece napıyomuş, gözü kapalı mı...
    bu tür haberler türkiye cumhuriyetinin dini İslam mı değil mi konusunu gündeme getirmek amaçlı yapılıyor. Yarın bir gün buna benzer olay tr de gerçekleşti diye bir haber çıkar, sonra da laiklik elden gidiyor diye bağırır millet. Sonra diğerleri bakar olmayacak, ey ahali din elden gidiyor diye bağırır... yani sonu olmayan bir çemberde dönerde döneriz. hep aynı noktadan geçsek de farketmeyiz. bu tür konulara bir daha yer vermemeni öneririm. umarım yanlış anlaşılmamışımdır.
    sağlıcakla.
    (yeni tema düzenlemen hayırlı olsuni)

    YanıtlaSil
  3. Yeni görünüm harika.Tebrikler , içimiz açıldı ohh be ,

    YanıtlaSil
  4. @mikro-pc
    Mikro ben bildiğim işi yapıyorum ha Türkiye'de böyle haber yayınlansın onu da çizerim hiç de umrumda olmaz. Çok farklı bir yere çekmişsin biz o açıdan bakmıyoruz tabi senin düşüncene de saygımız sonsuzdur. ;)

    YanıtlaSil
  5. tebrikler onurcum bombasın gene

    YanıtlaSil
  6. bugün annem anlatti bu olayi bana...ben tatildeydim herseyden bir haberim...

    anca 30 sene sonra mi acmis adam o peceyi...30 sene sonra ancaaaaa?!

    YanıtlaSil
  7. @otopsiraporu
    insanların görüşlerine saygı duyman gerçekten çok güzel bir şey. Yazıyı okuduğumda yani diğer sitelerdeki bu haberi biraz sinirlenmiştim. Eğer yanlış bir ifade kullanmışsam ksr bakma. Fakat 30 kim karısının kim olduğunu öğrenmez ki. Asparagas gibi geldi bana bu haber de o açıdan ole bi çıkış yaptım... Ksr bakma...

    YanıtlaSil
  8. @mikro
    seni anlıyorum, tepki verebilirsin bunda kusura bakılacak bir şey yok. Beni yanlış anlamıyorsun umarım...

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."