Gayrı Ciddi Söyleşi

Eski performansı bir türlü tutturamıyorum. Karikatür çizmek; zaman istiyor, konsantre istiyor vs. Böyle güzel bir mevsimde de oturup karikatür çizmek pek gelmiyor insanın içinden. Arada bir öylesine karalarken devamını getiriyorum... Ee gidişat güzelse işin sonunu getirmek istiyor insan. Yazmak gibi de değil ki abi!! Her boşlukta çizesin... Zaman zaman geliyor ilham denen meret. Haa yazıyorum ama o da çizmek gibi olmuyor :) Şimdilerde amatör ruhlu bir arkadaş çiziyor. Biliyorum çizdikçe daha da çizmek geliştirmek istiyor. Çiz aslanım çizz!! İşte o heves bitince mecburiyetten çizmiş gibi oluyorsun. O yüzden çiz çizebildiğin kadar... Karikatürün hikayesine gelecek olursak; Tahir üstadımla birlikte bir söyleşi gerçekleştirdik. Otopsi karakterinin yanına bir de muhabir çizdik... Ee söyleşi gayrıciddi olur da karikatür öyle olmaz mı?

Bu arada eşe dosta selam gönderelim değil mi? pek görünmüyoruz ortalıkta

- Patron, saygılar bizden.

- Ekubio naber lan

- Y4lcin!! karikatürü editle abicim :D

- Nucro görüyorum bak pis pis gülüyorsun

9 yorum:

  1. iyi olmakta iyiyimdir kötü olmakta çok daha iyiyim.Senin keyfin hoş !

    YanıtlaSil
  2. ben amatör değülüm ama tör olabilirim ıyk ahuzaxaua :D

    haklısın abi dediğin gibi arada uğruyor o şey insana bi hafta gelmediği bile oluyor

    YanıtlaSil
  3. @nucro
    amatör değilsin abicim amatör ruhlusun... Ulan ilk çizimlerde herkes kendini en iyi zanneder aynı benim ufaklığım ehehehe :D

    YanıtlaSil
  4. hocam gerçekten hoş bir sohbet olmuştu benim için. Bi daha teşekkür etmekte özgürüm sanırım. Saolasın Onur...
    Karikatürlere devam hocam, yaz maz dinlemem ben. Bak takip ediyom...

    YanıtlaSil
  5. @mikro-pc
    ee tatil yapıyoruz caanım :) çizmezsem olmaz yaz, kış yok abi

    YanıtlaSil
  6. şimdilerde bir çok profosyonelin amatör ruhlarını aradığı bir gerçek...

    YanıtlaSil
  7. Sana da selam Onur'um. Yalnız "Y4lcin" gibi manasız şeyler yerine Y4 falan yazsan daha düzgün olur. Her neyse, bu arada sen milletin çizmesine karışıyorsun ben de blog yazmanı eleştiririm :) Takılıyorum, yoksa blogculuğun hiç fena durumda olmamakla kişisel bir şeyler olduğu için de zevkli yazıların. Haydi kendine iyi bak Onur'um, karikatür gönder bizim bloga :)

    YanıtlaSil
  8. Allah çizdirsin abi :) Bol çizimler ;) Benden de sana selam.

    YanıtlaSil
  9. @y4
    tüm şevkimi kırdın! okuma abicim ben kendime yazıyorum ehehe bak not da bırakmışım oraya
    2 haftadır çizmiyorum adam akıllı... daha da çizezim yok

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."