Eleştiriyoruz

Eleştiriyoruz bölümü şu açıdan çok güzel; sevdiğiniz, ya da sevmediğiniz bir blog yazarı hakkında bilgi sahibi oluyorsunuz. Hem biraz da ilgi çekici, işte şu blogger ne yer içer, bu adam gündelik yaşantısında nelerle uğraşır, nelerden zevk alır vs. bunlar diğer blog yazarlarının merak ettiği veya en azından dikkatini çekeceği şeylerdir. Eleştiriyoruz bölümünü gayet samimi buluyordum, içine girince işler biraz değişiyor, ee ne de olsa imtihan gibi mübarek. Eleştiriyoruz bölümü cidden iyi evet, evet iyi bir şey bu ve Y4LCİN BLOG’u severiz…

Sevgili Yalçın'a teşekkür ediyorum, güzel bir söyleşi gerçekleştirdik ee ufak bir karikatürle de süslemek istedim. Millet Otopsi burada ve kestanesi çizilecek bir çok blogger var zuhahaha.

1 yorum:

  1. seni 30 yasinda sananlar olmus - ben kendimi 60 gibi hissediyorum ve galiba dogum tarihimde belli degil!

    :)

    ha birde tabii ki sinekleniyoruz ;)

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."