23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı

Gecikmeli olarak bir 23 nisan karikatürü ekliyorum. Ulu önder Atatürk'ün tüm çocuklara armağını bugün. Eşşiz, örneği olmayan bir bayram, ne mutlu biz Türk milletine... Bugün bir çok blogger bloglarını miniklere bıraktı. Ben de bugün 8 yaşındaki kardeşimden bir karikatür, resim çizmesini istedim. Elinden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştı, galiba ilerleyen yıllarda o da benim gibi karikatürde yetenekli olacak. Kardeşim Berkay'ın eline tutuşturdum kalemi, hadi dedim çiz içinden geçenleri... Biraz profesyonel davransa da bir müddet sonra elindeki tükenmez kalemi bırakıp kurşun kaleme geçiş yaptı :D daha sonra üzerinden geçti. Ben onun yaşındayken sadece köpek çizebiliyordum cidden.
Bugün bir şey farkettim, bina kapımız değiştirilmiş. Ah o kapı nelere şahit olmuştur ah kendimi bildim bileli oradaydı :D çocukluğumdan bu yana...

5 yorum:

  1. Bi yukarıdaki Recep Tayyip'in dişlerine bakın, bi de aşağıdaki "Hayvanlar günü var mıydı?" diyen çocuğun dişlerine. Söyleyin hangisi daha güzel, daha sevimli?

    :)

    YanıtlaSil
  2. hehehe recep çok güldümm yaa sağolasın :D sanırım aşağıdaki karikatür çok çok daha güzel :D karakterler masum bi kere

    YanıtlaSil
  3. Kardeşinin karikatürüne daha çok güldüm inan ki :DD

    YanıtlaSil
  4. ben cocuklarin tasarladigi seylerle cok ilgileniyorum, taze ise baslamis bir grafikereklamci olarak ;)

    bu yüzden kardesinin yaptigi seninkinden cok daha iyi mi ne yoksa bana mi öyle geliyor yada noluyor orda lan?

    üstelik senden gördüklerini kendiside yapmaya calismasi, seni bir abi degil daha cok idol olarak görmesi ilginc.

    mesela suyun altinda baliklarin gülmesi tamamen "bende abim gibi karikatür cizcem!"´i belirtiyor bence...bunun üzerine sana saatlerce birseyler yazabilirim ve sen bile ULAN NE KARDESIM VARMIS LAN dersin!

    -ki belki diyorsundur bile!

    YanıtlaSil
  5. @ayci
    kesinlikle ne kardeşim varmış uleen diyorum :D bilmiyorum belki o da çizecektir ilerde, ben çizerken bazen gelir yanıma öyle çıt çıkarmadan dikkatle izler... :)

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."