Erdal Kınacı'ya destek

Dünya gittikçe ilginç bir hal alıyor yada şu aralar herşeyi takıntı haline getiriyorum. Bugün karikatür çizmek için masaya oturdum. Çizmek için not ettiğim haberlere, yazılara vs. baktım. Not ettiğim hiç bir haberi veya konuyu karikatürize etmek gelmedi içimden. Gelen e-postaları okurken şu yazı çekti dikkatimi. Aslında haber 1 hafta öncesine ait ama çizmek istedim.
Mersin Anamur’da engelli kişilerin fotoğraflarını çekip montajlayarak kullandığı iddiasıyla tutuklanan fotoğraf sanatçısı ve Anamur İlçe Sağlık Grup Başkanı Dr. Erdal Kınacı açığa alındı.
Ben suçlamaları haklı bulmuyorum ve Erdal Kınacı'yı destekliyorum... Bir karikatürde kaldırım çocukları aynen şöyle bir yorum bırakmıştı;
bir zamanlarda iki dilim baklava çaldılar diye bilmem kaç yıl yediler...
Çok doğru! Ne kadar ilginç bir memlekette yaşıyoruz cidden. Tutuklanmasına sebep olan fotoğraflara şuradan bakabilirsiniz ve şuradan Erdal Kınacı'yı destekleyebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Süper karikatür Onur, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. uzun zamandır uğrayamıyordum hocam. iyi oldu bak... Düşündürücü bir karikatür demekle yetiniyorum şimdilik...

    YanıtlaSil
  3. amca oğlu süper çızmsıın elıne koluna bacana sağlıkk :d zekeriya arslanı çizmeyı unutmadın deyılmıı

    YanıtlaSil
  4. haklısın sapık kardeş kısmını değiştirmelisin bence çok bayağı bir son olmuş. Double vurgu yapmaya gerek yok bence!

    YanıtlaSil
  5. @sade
    yanlışıyla doğrusuyla karikatür bu ve editlemek huyum değildir. Evet düşününce sapık kardeş kısmı pek hoş değil ama oldu bi kere ilginiz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."