çizememek

2 haftadır çalışıyorum o yüzden çizmiyorum artık, daha doğrusu çizmeye vakit de, imkan da bulamıyorum. Blogun böyle pasif kalması da canımı sıkıyor, aklımda bir sürü şey vardı ama yapamıyorum, hiç bir şey planladığım gibi gitmiyor. Bu işler sanırım biraz plansız çalışmayı gerektiriyor, tabi kafamın rahat olması en önemli etken. Bazen öyle bir geliyor ki bu yetenek tavan yapıyor, kalemi bir aldığımı biliyorum bir de masaya bırakıp yatağıma balıklama daldığımı hatta bilgisayarı bile kapatmıyorum, üşeniyorum çoğu zaman. Bugün yine kalemi aldım elime düşünmeden etmeden çizdim. Ara sıra boş kalır da iyi günümde olursam çizerim, hala takipçilerim var kiii!!

Az önce ilkokul arkadaşlarımla birlikteydim, fena dedikodu yaptık. Bizim arabanın da içine ettik bu arada, döşeme hep sigara külü oldu. Notebooku yaptırınca daha sık görüşürüz, çizmeye çalışırım.
dipnot: anneme bir alkış, gecenin 2sinde patates kızarttı bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."