fındıklı karikatür

masamın üzerinde bir yığın a4 kağıdı ve önceden çizilmiş karikatürler var. 2001'den bu yana, düzenli olarak da 2007'den bu yana çizdiğim karikatürleri iyi kötü arşivliyorum, yakın zamanda çizdiğim karikatürler doğal olarak masada, tarayıcının üzerinde ve hatta yerlerde, sağda, solda ortalık yerde duruyor. Bazen kullanmadığım kıyafetlerin (ceket vs.) ceplerinden bile karikatür çıkıyor. Odamı ben dışında genellikle babam kullanıyor, haliyle masam sigara külüyle, çerez kabuklarıyla vs. kirletilmiş oluyor. Bugün odama girdiğimde karikatürlerimin üzerinde fındık atıkları vardı. Bu defa çok kızdım BABA!
burayı belki okursun, rica ediyorum baba fındıkları karikatürlerimin üzerinde tüketme. Unutmadan; bir kaç gündür playstationda smackdown oynuyoruz iş arkadaşlarımla, sevgili İlyas abicim gözünü seveyim artık pes11 oynayalım, ben sandalyeyi kafana vurmaktan sıkıldım sen yere düşmekten sıkılmadın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."