pisi pisi

karikatürlerden birinde homofobik bir gardiyan vardı işte o gardiyan gibi bir çok insan var. Hepsi çevresinde artan gay kişilerden dolayı g.t korkusu çekmekte. Yadırgıyoruz ister istemez ama zamanla alışıyor insan, g.t korkusunu falan yeniyor, ha yenemeyenler de tedavi olmalı. Facebook da liseden bir arkadaşın profiline baktım, arkadaş bayağı lezbiyen olmuş ve bunu bizden gizliyor! Düşündüm de alıştık zaten normal geliyor artık. Şimdi şu aşağıdaki karikatürden dolayı bir sürü tepki alacağım ama gecenin bir vakti gay bir arkadaşın blogunda dolaşırken bu karikatür şekillendi not edip ertesi gün çizdim. Tüm gay bloggerlara armağan ediyorum :)



uzun aralıklarla karikatür ekliyorum ama elimde bir sürü karikatür var aslında. İş güç derken unutuyorduk blogu. Bu arada işten ayrıldığımı da söyleyim.

4 yorum:

  1. baya baya olmus yani :)
    bu lafin bitirdi beni ya...
    arkadas bayagiii olmus - yani merak ettigim su, yarim yamalik degil bilidigimiz lezbiyen olmus!

    öl de öleyim - baya baya öleyim gayr-i ciddi öleyim!
    ölmekten gebereyim! :)

    YanıtlaSil
  2. ahahahaha bayağı olmuş işte ayci hayır bir de kabullenmiyor haa :D işte bir dost vardı ya ta kendisi o :D

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç adamlar bu gayler lezbiyenler falan. Bi yandan anlıyorum onları ama bi yandanda bünyem kabul etmiyor. Çok ilginç çok!!!

    YanıtlaSil
  4. bi dost mu...ooowwww! evet evet hatirladim :D

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."