8. Ankara Blog Yazarları Toplantısı

Ankaralı blog yazarları her ay düzenli olarak buluşuyorlar, daha önce de bir defa katıldığım buluşmanın bu ay 8. si düzenlendi hem de rekor bir sayıyla, tam 29 kişiyle. Buluşmada en çok konuşulan olay büyük firmaların İstanbul dışındaki blog yazarlarına neden ilgi göstermediğiydi, bu konunun ardından biraz da Blog Ödüllerinden bahsettik. Konulara uzak kaldım zira gayrı ciddi bir adamım, bu tür buluşmalarda eğlencenin ön planda olması gerektiğini düşünüyorum, ki aksilik olmazsa 15 Mart'ta mangal partisi gibi bir şey olacak. Gecikmeli de olsa bir karikatür çizdim, aslında buluşmaya dair pek de bir şey kalmamıştı aklımda :)


Katılanlar: Ahmet Sayman, Adem Filtekin Asuman Akyol, Barış Ünver, Erkan Hirik, Esranur Karaca, Fatih Aktürk, Göktuğ Ak, Gülşah, Hakan Yamanoğlu, Halime Çiçek, Hüseyin Mert, Kaan Fakılı, Kerim Taylan Gerdan, Mehmet Ali Çetinkaya, Mustafa Bakırcı, Mücahit Yılmaz, Okan Yüksel, Onur Arslan, Onur Şendere, Ömer Karapınar, Özgür Kuru, Safa Paksu, Sercan Yılmaz, Seval Ünver, Veysel Semiz, Yalçın Yanardağ, Yasin Okumuş, Yasin Yanardağ


13 yorum:

  1. valla imrendim :)bidahakine bende gelmek istiyorum Konyada olursam ve bi engel çıkmazsa 15 martta inşallah orada olmayı çok isityorum.

    YanıtlaSil
  2. hahha karikatür süper olmuş ellerine sağlık ;) Bu kadar güzel anlatılırdı yani

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş :D bak şimdi sıra kimliklere çizim yapmada :P

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş karikatür eline sağlık :) aynı performansı yaka kartlarında bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. @serkan CURA
    bekleriz Serkan 15 mart en güzel buluşma olacak bence

    @Tamkarışık
    Gülşah sana takılmadan edemedim :D

    @OmAr, @gktg

    15 martta görüşelim bu konuyu :D

    YanıtlaSil
  6. 15 marttaki konferans olsun artık çıksın biri konuşsun =)

    YanıtlaSil
  7. blogcular bana toplanip bilet alsin, ben gelirim tee ankara toplantisina teee alamanyalardan - hic sorun degil! :)

    YanıtlaSil
  8. @ayci
    vallahi aramızda en zengin Hakan o yardım ederse alırız bileti.

    YanıtlaSil
  9. Karikatür çok güzel olmuş :) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Hakan ve gülşah acayip benzemiş, ne kadar yeteneklisin süper ya:D

    YanıtlaSil
  11. wolkan sen tammısın yani your nickname

    YanıtlaSil
  12. hiç haber vermiyorsunuz :)

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."