one minute

İngilizceyi, İbrahim Tatlıses'in -van tuv tıri foro'suyla keşfetmiş, Ayşe Arman'ın -kangaruculeyşins'ı ile bambaşka bir noktaya getirmiştik artık çatır çatır ingilizce konuşuyorduk hatta google translate'in Türkçe seçeneğine hiç gerek yoktu! Bunu başbakanımız Rte'nin van minüt'ü ile tüm dünyaya kanıtladık. Sıkıntıdan dolayı gecenin bir yarısı konusu olmayan bir çizim yapıyorum kafamda bu ses yankılanıyor, -van minüt! van minüt! alayınıza van minüt ulan!-


Bir de aklıma Fatih Terim geldi ne güzel milletiz lan biz! msnde, facebookta, okulda, sokaklarda one minute, one minute mesajlarıyla, çığlıklarıyla yaşıyoruz.

9 yorum:

  1. "one minute" beklemeden çizmişsin yine, güzel de olmuş. :))

    YanıtlaSil
  2. Hahaha wala ben de Ayşe armandan öğrendim kanguraculeyşın demeyi:DD Güzel yazı olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. :d güzel çizmişsn gerçekten van minüt ü geçtim van minür diyenleri gördüm şu bir kaç günde :D koptum duyunca ama napalım insanlar komik oluyor :D

    YanıtlaSil
  4. yakında la minör falan da olur yasemin

    YanıtlaSil
  5. tayziki de olabilir

    YanıtlaSil
  6. Bu lafı tescilletmiş Gül'ün oğlan :)

    YanıtlaSil
  7. one minute arkadaşlar bi tişört almak lazım. mükemmel tasarımları var...

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."