Ankara'da köçek var

Seçimlere 2 gün kaldı. Çevreyi; bayraklarla, afişlerle kirletip, her gün bangır bangır seçim şarkılarıyla kulağımızda inlediler. Bitse de kurtulsak deyip durduk, çok şükür bitiyor bu işkence. Bu dönemi sessiz sakin geçirmemek için 2 gün kala bir yazı giriyorum. Çok şükür oyumuzu kömüre, patatese takas etmiyoruz, eşe dosta ise hiç söz vermiyoruz. Buyrun "Ankara'da Gökçek var"

her ağızdan bir ses çıkıyor, kimi çok umutlu kimi ise "kene gibi yapıştı" gitmez diyor. Ben de çok merak ediyorum ne olacak başkentin akıbeti.

2 yorum:

  1. Yine gökçek, bu kadar eleştiriye yine Gökçek seçiliyorsa "başarılı bir yönetici" demek mi gerekiyor yoksa eleştiriler mi boş? Gerçekten anlamış değilim. Anakara'da yaşamadığım için de ne yaptığını yada ne yapmadığını da tam bilemiyorum. Neyse, tüm Ankara'lılar için hayırlı olsun demekten başka ne gelir elden.

    YanıtlaSil
  2. kene gibi yapıştı ankaralının üzerine, aldığı tüm oylar da kömür ve patates takaslı... söz de yardım yapıyor beyimiz! Türkiye'de en pahalı su Ankara'da en pahalı ulaşım Ankara'da! Ankara'yı adeta otoban haline getirdi bu adam. Söz verdiği hiç bir şeyi tutmadı!! en basitinden bir örnek vereyim, Ben Keçiören'de yaşıyorum 2003'te metro inşaatı başlayıp 2005'te bitecekti ne oldu! yıl 2009 şimdi de diyor ki 2 sene içinde bitireceğim.. İnsanlar hala nasıl güveniyor bu adama anlamıyorum...

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."