Aramasın Gözler

bugün yatağımda son gecem, evimde, şehrimde son günüm, son saatlerim... Yarın gece ayrılıyorum buradan, Isparta'ya gidiyorum. Canciğer iki arkadaşımı asker ocağına gönderene kadar gideceğime inanmıyordum, düşünmüyordum bile. Son bir ay içinde akraba davetlerinden, tertiplerle eğlenmekten, adetlerimizden, gelenek göreneklerimizden dolayı doğru düzgün arkadaşlarımla buluşamadım. Her gün aradınız, görüşmek istediniz, benimle birlikte eğlenmek istediniz ama size katılamadım, önce özür dilerim sonra her şey için teşekkür ederim. Kimseye kırgın, dargın değilim. Bir kaç kişi var ki, her ne kadar görüşmesek de, onlar bana küsmüş olsa da onların yeri bambaşka yüreğimde. Burayı okuyacaklardır hepinizi seviyorum.

- anne, baba siz de okuyacaksınız biliyorum, hakkınızı ödeyemem. Sizin gözünüzde hala ufacık bir çocuğum ama bakın büyüdüm asker oldum, gurur duyun oğlunuzla :) ellerinizden öpüyorum.

ee blog ben yokken başının çaresine bakacaksın artık! okuyucuların, sevenlerin, ısrarla yorum yazanların var. Hepsine teşekkürler, 15 ay sonra görüşmek üzere inşallah.

8 yorum:

  1. sağ salim git gel hadi bakalım hayırlı tezkereler sevgileer

    YanıtlaSil
  2. hani blog bana emanetti lennn?

    saymaya basla...ama sayili gün gecer mi gecmez mi emin degilim?!
    yesiller sana yakisir ;)

    YanıtlaSil
  3. @Anne Kaz
    teşekkür ederim :)

    @ayci
    canum cüğerüm geçer günler inşallah. Şu an Isparta'da bir cafedeyim kendimle başbaşa :D

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı teskereler Onur abi :)

    YanıtlaSil
  5. Bende ıspartada acemilik yaptım.Sen piyadedemisin yoksa komandoda mı.İnşallah komandosundur.ben komandoydum.Ordanda Hakkari-Yüksekovaya gittim.İnanki batıdaki birçok askerden belkide daha rahattım.Merak etme bitmez dediğin günler bitiyor.Atmaz dediğin şafaklar atıyor.Sağsalim yap gel inşallah.Birgün gelecek askerliği özleyeceksin.Emin ol.

    YanıtlaSil
  6. @erkan oğur
    piyadeyim ben :) şu an tatvandayım dağlarda şafak çok güzel atıyor ama şu an kışlaya indik görevler bitti burada zaman geçmiyor üs bölgesine çıkacağımız zamanı dört gözle bekliyorum. Senin zamanında iç güvenlik varmıydı?

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim roberta, boş bir vaktimde blogunu ziyaret eder, translate yardımıyla okurum.

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."