Doğum günüm

Bugün benim doğum günüm. Arayan, mesaj çeken, mail atan, facebooktan, ordan, burdan kutlama mesajlarını ileten tüm dostlarıma teşekkür ediyorum. Aslında böyle özel günlerden pek hoşlanmayan, aksi adamın biriyim. Yakın dostlarım bilirler vw t1 hayranıyım, bir gün bu bebeğe sahip olacağım kesinlikle! Bu hastalığımı bilen "bir dost" 30 ocak'ın ilk hediyesini verdi, benim için çok anlamlı bir şey bu, ki en kısa zamanda odama asacağım :)



Bu güzel hediye için ayci'ye çok teşekkür ediyorum, yaşasın disko! Ayrıca bugün halamın oğulları Can ve Cem'in de doğum günü onların doğum gününü de burdan kutluyorum, iyi ki doğdunuz lan iyi ki varsınız! :)

edit büdüt 1: ayrıca bu yazı benim blogumun 100. kaydı. Vatana ve millete hayırlı uğurlu olsun!

15 yorum:

  1. tamam bu kadar yeter, flickr duydu, face duydu burasida duydu...ben utanirim - hatta bak utaniyorum!

    bi dost.

    YanıtlaSil
  2. dur daha ayci daha twitter, friendfeed hatta last fm falanda duyacak :D

    YanıtlaSil
  3. doya doya yaşa yenı yaşını o halde :)

    YanıtlaSil
  4. gmail unutmayalım.



    tamam ben kaçtım, ocakta yemek var.

    YanıtlaSil
  5. onur mutlu yıllar kareşim.

    YanıtlaSil
  6. Mutlu yıllar onur..

    YanıtlaSil
  7. Doğumgünün, kuzenlerinin doğumgünü, blogunun 100. yazısı kutlu olsun...

    YanıtlaSil
  8. gazeteyede ilan verelim bence!
    tam sayfa!

    YanıtlaSil
  9. hepinize teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  10. nice senelere üstad!

    YanıtlaSil
  11. iyi geceler veya sabahlar. ben nerden geldim bu sayfaya bilmiyorum ama ha hatırladım. googlea acaba yazılarım okunuyor mu diye yazdım girdim ve bu siteye mi ne girdim. şey yazıyordu "en çok yorum gelen yazılarım" mı ne. doğum gününüz kutlu olsun. tanımıyorum ama olsun. içimden yorum yazmak geldi çünkü ben bu konuda biraz şikayetçiyim. ben de saçma sapan yazılar yazıyorum. buna karşılık da çok önemli insanların yazılarımı okumasını, eleştirmesini, yorum yapmasını istiyorum :) saçma bi fikir ama olsun. yazıları da spaceime yazıyorum. öyle işte. ne bileyim gecenin 3 buçuğunda neden böyle uzun bir şey yazıyorsam artık :) ben de o videoyu eklemiştim spaceime hani şu "ganamay sümük akay" olayı. o karikatürü görünce de bir yakınlık hissettim(ne alakaysa) baka baka karikatür de çizerim güzel :D baka baka ama olsun :D aslında bakmadan da çizerim ama karikatüre pek benzemezler. sıradan resimlere benzerler :D anime çizerim kendi kendime :) ne anlatıyorum ben ya... neyse öyle işte. hep diyorum ya yazılarımı keşke çok kişiler okusa... belki de 17 yaşındaki bir kıza fazla değer vermek veya o kızın yazılarına değer vermek istemiyorlardır... şimdi siz bu yorumu okuyunca umarım hoşunuza gider çünkü bir kişiye yorum gelmesi o kişiyi mutlu ediyor. birilerinin sizin farkınızda olduğunu anlıyorsunuz. bu güzel bi şey... iyi geceler ve tatlı rüyalar :)

    .betül.

    YanıtlaSil
  12. @betül.
    teşekkür ederim Betül yorumu okuyunca mutlu oldum ama space adresini yazsan daha da mutlu olacaktım. Şimdi bu yorumu okuyorsan şuradan veya onur253@gmail.com posta adresinden bana ulaşabilir misin? yazılarını okumak istiyorum ;)

    YanıtlaSil
  13. hem mailden atacağım hem de buraya yazacağım hehehe :D www.i0wanna0die.spaces.live.com işte adres bu ;)

    YanıtlaSil

"Mutluluk Parfüm Gibidir Kendine Sürmeden Başkalarına Bulaştıramazsın."